dinsdag 11 december 2012

Kunst, of hoe schön het kan verweren


Zo was het:
Pict0071
SAGE “Alfabed” 2005

En
ZO
MOOI
IS HET NU
NU

Ps: zie voor het ontstaan ook nog even hier

Ps2: (Bedbarbarisme? Welnee! Zie reacties)

  1. Lieve SAGE-vrienden,

    Normaal gesproken zou ik me doodschamen. Maar dat doe ik nu eens niet.
    Toen jullie met het idee van het Alfabed kwamen, heb ik onmiddellijk gezegd dat dit ging gebeuren.
    Geen erg. Zelfs leuk. Vonden jullie.
    Ik ben zelfs trots dat het zo verkeerde!
    Goed?

  2. Lieve trotse kunstvriendin,

    Je hebt gelijk.

    Wellicht hadden we voor het woord
    verkeren het woord verweren moet-
    en gebruiken, was het wat ‘liever’
    overgekomen.

    En we vinden het ook mooi, zo’n al-
    fabedje dat weggegroeid wordt door
    gras, want gras, is ‘t niet het al-
    omgroeispul waarop nogal wat mens-
    jes elkaar voor het eerst beminnen?

    Welnu, eerst de stamelletters, dan
    het liefdesgras, mooier kan toch ff
    niet?

    We zullen het kopje veranderen en
    er expliciet even bij vermelden dat
    we het waarlijk niet verkeerd vinden,
    dat van die overgroei en dat jullie
    heus geen cultuurbarbaren zijn. Nou,
    meer liefde kan haast niet, toch????

    And tot het good is to be proud!!!!!
     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten